vendredi 8 octobre 2010

all you need for a swim is a necklace from me !!! Tranoï Magazine october 2011.

3 commentaires:

  1. Hi Viveca! It´s Marita Berggren, your cousin from Sweden, Söderhamn. .....Löjligt att skriva på engelska förresten när vi nu båda har svenska som modersmål. Vi har inte setts sedan vi var små men jag kunde inte låta bli att titta in på din blogg. Du designar vackra smycken och smycken råkar vara en liten passion för mig. Du har träffat föräldrarna ( Lena och Sven) för några år sedan men jag har nog inte växlat något ord med dig sedan vi var brevvänner på 70-talet. Hälsa din bror Jan och förhoppningsvis kan jag kanske titta in i din butik i Paris. Brukar du hålla till där? Jag kanske skickar en hälsning till dig via personalen? Ha en skön söndag!!
    Hälsningar Marita

    RépondreSupprimer
  2. men vad kul ! Marita !!! Gamla kusin !! är du pâ Facebook ?

    RépondreSupprimer
  3. Ja jag är på Facebook under Lena Marita Berggren. Du gör underbara smycken och jag är lite av smyckes- och skofetischist.

    RépondreSupprimer